Re: Nowy pecet - XP czy Vista?

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sat 20 Oct 2007 - 23:15:59 MET DST

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> napisał w wiadomości
news:k17qu4-3i4.ln1@kosmosik.net...
> Psychodeliczna Luna (oczojebne niebieskie belki) z XP była też
> porażką.

Dlatego ja od razu przełączyłem belki na srebrne. Bo te oliwkowe też są
błe.

> Osobiście preferuje styl Windows 2000 z kolorystyką XP, to jest w
> miarę
> zjadliwe. No i tego "nowego" menu start, które się pojawiło w XP też
> nie da się
> używać.

Kwestia przyzwyczajenia.
Ja mam w Total Commanderze listę plików na czcionce small fonts, z
rozdziałką na 20 calowym monitorze 1920x1200, to jest naprawdę
mikrospokijne. Pierwsze 2-3 dni nic nie mogłem rozczytać, a dziś już
wzrok się nauczył. W ogóle literki mam małe. Tak samo układ XP - da się
przeżyć. W każdym razie, do pewnych rzeczy dzieki niemu docieram
szybciej.

--
LH
"Ten, kto nie ceni i nie szanuje przeszłości,