Re: Nowy pecet - XP czy Vista?

Autor: Mikołaj Bartnicki <mikolaj.bartnicki_at_gmail.com>
Data: Sat 20 Oct 2007 - 16:28:59 MET DST

On 20 Paź, 12:48, "latet" <s...@xlatetspam.pl> wrote:
> Czy ktoś może mi dostarczyć kilku solidnych argumentów za przesiadką na
> Vistę?

Jeśli XP spełnia Twoje potrzeby to nie ma takich argumentów, o które
pytasz. Windows Vista na dzień dobry zje Ci 400-500 megabajtów pamięci
nie wiadomo na co, bo poza faktycznie ślicznym interfejsem Aero
niczego ponad to co było w XP nie oferuje. No i jest jeszcze DRM. Nie
wiem jak Ty, ale ja osobiście nie jestem w stanie zdzierżyć faktu, że
moc obliczeniowa mojego własnego, prywatnego komputera jest bezpłatnie
i wbrew mojej woli wykorzystywana w celu ochrony interesu jakichś
głupich firm, z którymi nie mam nic wspólnego.

MB