Nowy pecet - XP czy Vista?

Autor: latet <spam_at_xlatetspam.pl>
Data: Sat 20 Oct 2007 - 12:48:21 MET DST

Witam,

Za parę tygodni chcę zamienić 5-letniego peceta
na coś nowoczesnego.

No i tu pojawia się pytanie - kupować z XP czy Vistą?
Zastosowania - różnorodne (grafika, internet, office, filmy (ogłądanie i
montaż)).

Póki co bardzo dobrze czuję się pod XP. Wszystko co chcę to mi działa :-)

Z Vistą miałem kontakt bardzo nikły (znajoma kupiła laptopa
z Vistą i pomagałem jej tam trochę pokonfigurować i poistalować).
(I stresowałem się, bo niektóre rzeczy nie chciały działać).

Czy ktoś może mi dostarczyć kilku solidnych argumentów za przesiadką na
Vistę?

Dzięki!

latet