Re: System instaluje siÄ™ na partycji E ?

Autor: Borafu <borafu_NIELUBIESPAMU_at_gazeta.pl>
Data: Sat 20 Oct 2007 - 11:59:03 MET DST

Sławomir Stępniak pisze:

> Mało prawdopodobne, raczej masz na dysku partycję, której nie widzisz, np.
> jakąś serwisową, diagnostyczną, czy jaką tam ASUS daje. Sprawdź może
> w instrukcji notebooka jak się powinno reinstalować system. Może starczy
> jakiś Fx nacisnąć przy bootowaniu.
A tu się nie zgodzę, bo kilka dni temu miałem ten sam przypadek i
problemem był właśnie czytnik kart.
Zwykła instalacja XP zakończyła się ulokowaniem systemu na G:
Trochę mnie zatkało, ale jak już zacząłem myśleć to wyszło mi że to
czytnik kart. Ponieważ komputer był zaplombowany to wyłączyłem USB w
BIOSie i instalacja poszła normalnie. Po włączeniu z powrotem USB
czytnik zaanektował 4 dalsze literki i jest OK.

Pozdro

--
Borafu