Re: Procesor 1.73Ghz i 2048MB ramu,a Vista

Autor: Maciek Obłaza <moblazaREMOVE_at_box43.pl>
Data: Wed 17 Oct 2007 - 21:27:26 MET DST

In news:ff5ihq$2bg2$1@opal.icpnet.pl,
*Piotr Krzyżański* <piciu@it-faq.pl> typed:

> To nie chodzi o Twój autorytet tylko ilość aplikacji, które
> potrafią wykorzystać architekturę 64-bitową. Na razie są kłopoty
> ze sterownikami do takiego systemu...

no co do tego to niewątpliwie masz rację, można by je pewnie
policzyć na palcach, ale być może to kwestia czasu, jeśli ktoś
ma procesor 64 bitowy myslisz że ma archainczną kartę dźwiękową ?
uważam że większość sterowników włąśnie dla platformy 64 bitowej
*jest* dostępna, problem w tym że nie którzy oczekują przy tym
właśnie sterów do swojej starej dźwiekówki. To ja już wolę swój AC.
Wracając jednak do oprogramowania - cóż trzeba brać pod uwagę,
że nie wszystkie narzędzia deweloperskie wspierają język na poziomie
asemblera (wstawki), co pociąga za sobą ograniczenia, choćby dla tak
fundamentalnego programu jak antywirus, jak przypuszczam dlatego
nie są dostepne w wersjach 64 bitowych, ( choć widziałem jedną wersję
nortona wersję korporacyjną ) niech mi ktoś poda przesłankę jaki może
być inny powód ? chętnie posłucham. No bo niby narzędzia są.

pozdrawiam.