Re: Podstawowy kontroler domeny

Autor: Szef <szef666_at_priv.onet.pl>
Data: Wed 17 Oct 2007 - 20:44:32 MET DST

Wojciech Ściesiński pisze:

> Operację "siłowego przejęcia" roli masz opisana tutaj
> http://technet2.microsoft.com/WindowsServer/en/library/012793ee-5e8c-4a5c-9f66-4a486a7114fd1033.mspx?mfr=true

Witam, dokładnie dzisiaj walczyłem z tym samym, migracja z Server 2003 na SBS 2003 R2 i pozbycie się śladów po usuniętym Server 2003
U mnie zadziałało wymuszenie przekazania FSMO (operacja seize a nie transfer) dopiero za którymś razem czyli
ntdsutil: seize rid master WYKONANE PAROKROTNIE (zadziałało za 4tym razem)

Aha, przydatne narzędzie do diagnostyki to dcinfo
http://technet2.microsoft.com/WindowsServer/pl/Library/5237db58-a1e8-40cd-ae8a-7f52848a90f21045.mspx?mfr=true

Pozdrawiam