Re: Podstawowy kontroler domeny

Autor: Wojciech Ściesiński <wojteks_at_NO-SPAMwojteks.net>
Data: Wed 17 Oct 2007 - 23:03:25 MET DST

Pewnego dnia osoba, która przedstawiła się jako Szef napisała:

> U mnie zadziałało wymuszenie przekazania FSMO (operacja seize a nie transfer)

Dokładnie seize miałem na myśli - niestety (na szczęście ?) uczę się
głównie po angielsku więc część terminologi po polsku jest mi obca.

Z ciekawości sprawdziłem w dokumencie
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=25018024-2DFD-4229-9763-05F78FEAF2FF&displaylang=en
i wyrażenie 'seize' tam nie występuje.

> Aha, przydatne narzędzie do diagnostyki to dcinfo
> http://technet2.microsoft.com/WindowsServer/pl/Library/5237db58-a1e8-40cd-ae8a-7f52848a90f21045.mspx?mfr=true

Faktycznie, często niedoceniane i zapominane narzędzie.

Pozdrawiam

--
Wojciech Ściesiński; wojteks@NO-SPAMwojteks.net