Re: Podstawowy kontroler domeny

Autor: Wojciech Ściesiński <wojteks_at_NO-SPAMwojteks.net>
Data: Wed 17 Oct 2007 - 13:25:37 MET DST

Z Twojej odpowiedzi wnioskuję, że poprzedni kontroler domeny został
"utracony" - należy więc przeprowadzić operację jego usunięcia z Active
Directory

Opis masz np. tutaj
http://technet2.microsoft.com/WindowsServer/en/library/012793ee-5e8c-4a5c-9f66-4a486a7114fd1033.mspx?mfr=true
i http://www.petri.co.il/delete_failed_dcs_from_ad.htm

> Zrobiłem tak jak pisałeś i (mam na myśli Active Directory Schema)...

Operację "siłowego przejęcia" roli masz opisana tutaj
http://technet2.microsoft.com/WindowsServer/en/library/012793ee-5e8c-4a5c-9f66-4a486a7114fd1033.mspx?mfr=true

Oczywiście masz pełną kopię zapasową stanu aktualnego ? Jeśli nie to
wykonaj ją zanim zaczniesz na dobre "grzebać" w AD.

Pamiętaj, że poprzedniego kontrolera domeny NIE możesz już podłączyć do
sieci bez uprzedniego przeinstalowania całego systemu.

Dodatkowa uwaga: cytuj tylko wybrane fragmenty posta i wycinaj sygnaturki.

Powodzenia i pozdrawiam

--
Wojciech Ściesiński; wojteks@NO-SPAMwojteks.net