Re: Procesor 1.73Ghz i 2048MB ramu,a Vista

Autor: Maciek Obłaza <moblazaREMOVE_at_box43.pl>
Data: Wed 17 Oct 2007 - 19:05:12 MET DST

In news:l3sxs86w0ske$.dlg@kwinto.prv,
*Michal Kawecki* <kkwinto@o2.px> typed:
> Dnia Mon, 15 Oct 2007 03:46:46 -0700, Rafal M napisał(a):
> A tego to ja już nie rozumiem. Po co Ci system 64-bitowy? Lubisz
> walczyć ze sterownikami? No, chyba że potrzebujesz do pracy więcej
> niz 4 GB RAM, bo szybszy to ten 64-bitowy system niestety nie będzie.

przepraszam bardzo, ale nie moge się zgodzić z Panem. Moje dwa
grosze - uważa Pan że procesor orócz tego ze umożliwia obsługę większej
ilości pamięci niczym się nie rózni ? a nie zapomniał Pan przypadkiem
o podwojeniu liczby rejestrów procesora ? jeśli się to *wykorzysta*
( i inne rozszerzenia ) twerdzę że mozliwy jest wzrost wydajności -
oczywiście nie jeśli program działa w trybie 32 bitowym - gdzie dostęp
jest tylko do połowy rejestrów, lecz w trybie x64 - polecam zajrzeć do
manuali.