Re: Procesor 1.73Ghz i 2048MB ramu,a Vista

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 15 Oct 2007 - 18:49:21 MET DST

Dnia Mon, 15 Oct 2007 03:46:46 -0700, Rafal M napisał(a):

> Witam
> Laptop w takiej konfiguracji:
>
> Procesor C-M 530 1.73 GHz / 1MB L2 cache / FSB 533
> Pamiec 2048MB Ram
>
> Jak na tym bedzie chodzic Vista? W przypadku ramu nie ma problemu, a
> co z prockiem? Nie bedzie zaslaby do _komfortowej_ pracy?

Troszkę.

> Kupuje wlasnie takiego laptopa i nie wiem czy kupic do tego XP czy
> Viste OEM.
> Wolal bym Viste, bo wiadomo ze to system zastepujacy powoli XP, a
> lapka kupuje jednak na te 4 lata minimum - kupie teraz ta Viste OEM, i
> mam spokoj na cala zywotnosc laptopa.
>
> Moze teraz troche OT:
>
> Jak myslicie czy warto doplacic 300 zl i zamiast w/w procka miec
> zestaw z Intel Core Duo T2310 1,46 GHz / 1MB L2 cache / FSB 533 ?

Oczywiście. Dwa rdzenie pozwolą Ci zapomnieć o zjawisku blokowania
calego systemu przez widzimisię jakiejś aplikacji.

> Czy w tym przypadku moge sie juz zdecydowac na Viste 64bit?

A tego to ja już nie rozumiem. Po co Ci system 64-bitowy? Lubisz walczyć
ze sterownikami? No, chyba że potrzebujesz do pracy więcej niz 4 GB RAM,
bo szybszy to ten 64-bitowy system niestety nie będzie.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/