Re: Vista w laptopie z 512MB RAmu - czy to dobry pomysl?

Autor: Mikołaj Bartnicki <mikolaj.bartnicki_at_gmail.com>
Data: Wed 17 Oct 2007 - 17:25:10 MET DST

On 17 Paź, 06:24, Michal Kawecki <kkwi...@o2.px> wrote:

> Napisz do Grzesia, jeśli masz wątpliwości.

A kto to jest Grzesio? Pierwsze słyszę. Dlaczego miałby być dla mnie
autorytetem? Bo napisał coś na Usenecie, że zagląda do kodu Windows
XP? Ja zaglądam do karafki, w której mam słonia.

> Widzisz, a ja twierdzę że to wartość Twoich informacji jest niemal
> zerowa, jako że opierają się na wyrwanym pojedynczym cytacie z jakiejś
> strony i własnych spekulacjach. Więcej wiary w ludzi a nie w Google,
> kolego :-).

Ta "jakas strona" to:

http://www.microsoft.com/resources/sharedsource/Licensing/mvp.mspx

Wskazany cytat pochodzi dokładnie z niej. Nie wiem co to znaczy
"wyrwany cytat", więc może mi wyjaśnisz. Moj blad, ze od razu nie
wkleilem linka. Wskaż jeszcze, gdzie są te "wlasne spekulacje", bo nie
wiem. Chyba, że spekulacjami nazywasz cytowanie strony firmy, która
przyznaje ten smieszny tytuł MVP.

Wiec jak z tym kodem zrodlowym Visty, da sie obejrzec czy nie?

MB