Re: Podstawowy kontroler domeny

Autor: Dariusz Rodziewicz <radziwil_at_wp.pl>
Data: Wed 17 Oct 2007 - 10:09:47 MET DST

On 16 Paź, 22:01, Wojciech Ściesiński <wojt...@NO-SPAMwojteks.net>
wrote:

> Spradź rekordy SRV w DNS - stosowny artykuł w Technethttp://technet2.microsoft.com/windowsserver/en/library/9d62e91d-75c3-...
>
> Jeżeli ten nieobecny kontroler był pierwszy w domenie a nie został z
> niej usunięty prawidłowo to mogą być na nim nadal tzw. Operations master
> role (sorry, nie wiem jakie jest prawidłowe polskie tłumaczenie).
>
> Są następujące role
> 1. Schema master
> 2. Domain naming master
> 3. PDC emulator
> 4. Infrastructure master
> 5. RID master

> [...]

Zrobiłem tak jak pisałeś i (mam na myśli Active Directory Schema)...
No cóż, otrzymałem komunikat, że "Żądana operacja FSMO nie powiodła
się. Nie można połączyć się z bieżącym posiadaczem FSMO. Nie można
przeprowadzić transferu bieżącego wzorca operaqcji." Jednym słowem
"Kontroler domeny aktualnie działający jako wzorzec schematu jest
niedostępny." Jak mogę ustawić prawidłowy wzorzec schematu ?

Darek

PS. Część wzorców schematu udało mnie się przetransferować na aktualny
serwer, za wyjątkiem wzorca RID. Jak go ustawić prawidłowo ?