Re: xp, i kod do niego

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Wed 17 Oct 2007 - 13:21:54 MET DST

W artykule <ff2nmv$ol8$1@nemesis.news.tpi.pl> tomi napisał(a):

> Witam, mam laptopa ibm t30, chce na min postawic nowy system, laptop posiada
> z tylu naklejke z licencja xp, niestety zadna z oryginalnych plyt jakie
> posiadam nie instaluje sie z tym kodem. Kiedym mialem tak plyte, chyba od
> jakiegos asusa, i ta byla ok, przyjmowal kod z najklejki z tylu laptopa.
> teraz zginela i co robic?

AFAIR laptopy IBMa "instaluje się" poprzez płytę recovery dołączoną do
niego.
Natomiast sprawdź czy gdzieś na dysku nie masz pliku setupp.ini
A jeśli masz, to wklej jego zawartość - spróbuję znaleźć płytę pasującą
do tego kodu.

http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/document.do?sitestyle=lenovo&lndocid=MIGR-4M7HWZ

Jacek