Re: [XP] Kopia dysku z XP - czy ten sposób zadziała???

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Sat 13 Oct 2007 - 23:49:55 MET DST

In news:7541.000000d1.4711385e@newsgate.onet.pl , *Eca* wrote:
[...]
> Otóż na partycji C mam zainstalowany Win98.
> Na partycji D mam świeżo zainstalowany XPSP2 i
[...]
> Chciałbym wykonać kopie tego systemu XP wraz z wszystkimi ustawieniami i
> zainstalowanymi programami, żeby w razie czego zgrać to wszystko bez
> czasochłonnego wgrywania i ustawiania wszystkiego po kolei.
> Czy sposób opisany poniżej zadziała:
> 1. Z poziomu Win98, który jest na dysku C przegram teraz całość z dysku D
> na płytę DVD (i w ten sposób utworzę wspominana kopię).

A spod tego Win98 w ogóle zawartość tej partycji (D:) widzisz?
Tzn. pytam pośrednio czy D: jest w FAT32 czy w NTFS.
Bo jak to NTFS to masz 1 problem.

> 2. W razie czego jak system XP będzie szwankował porostu uruchomię
> komp pod win98 wykasuje całą zawartość dysku D (lub sformatuję)
> następnie przegram całą zawartość płytki na D

I wszystkie pliki będą miały ustawiony atrybut Readonly, to
2 problem.

> 3. ... noi czy uruchomi sie tak zakonserwowany XP bez oporów :)
> Czy to w ogóle to zadziała?

Moim skromnym zdaniem:
1. nie za bardzo
2. po co, skoro można mieć kopię obrazem partycji
3. na C: prawdopodobnie masz też pliki należące do XP, jeśli się
skopią to dalszy problem

> Jeśli nie to proszę o podpowiedź za pomocą jakiego narzędzia można
> cóś takiego uczynić, tak żeby sposób był pewny a możliwie mało skomplikowany.

Zrobić obraz partycji, czymkolwiek, byle zabootowało np. z dyskietki
lub CD, może być (kolejność losowa) Ghost, Paragon, BootItNG,...

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)