Re: [XP] Kopia dysku z XP - czy ten sposób zadziała???

Autor: Eca <questWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Sun 14 Oct 2007 - 00:30:37 MET DST

> A spod tego Win98 w ogóle zawartość tej partycji (D:) widzisz?
> Tzn. pytam pośrednio czy D: jest w FAT32 czy w NTFS.
> Bo jak to NTFS to masz 1 problem.

Oba dyski są na FAT32

> I wszystkie pliki będą miały ustawiony atrybut Readonly, to
> 2 problem.

> Moim skromnym zdaniem:
> 1. nie za bardzo

OK

> 2. po co, skoro można mieć kopię obrazem partycji
> 3. na C: prawdopodobnie masz też pliki należące do XP, jeśli się
> skopią to dalszy problem
No są np. program do wyboru systemu, ale na C nic bym nie ruszał

> Zrobić obraz partycji, czymkolwiek, byle zabootowało np. z dyskietki
> lub CD, może być (kolejność losowa) Ghost, Paragon, BootItNG,...

Nie robiłem jeszcze obrazu partycji, ale może jest to właśnie to o co mi chodzi
poczytam na ten temat,... hm czyli w uproszczeniu bedzie to coś o czym pisałem
tylko utworzone za pomocą programu i w razie czego wkładam CD następuje
bootowanie i zgrywam to co wcześniej utworzyłem?