[XP] Kopia dysku z XP - czy ten sposób zadziała???

Autor: Eca <quest_at_op.pl>
Data: Sat 13 Oct 2007 - 23:27:58 MET DST

Witam

Zastanawiam się czy następująca rzecz ma prawo zadziałać
ale po kolei:

Otóż na partycji C mam zainstalowany Win98.
Na partycji D mam świeżo zainstalowany XPSP2 i
to jest właśnie w 90% używany przeze mnie system na kompie, a Win98 tylko
awaryjnie (internet działa mi tylko pod XP), porobiłem tam właśnie
preferowane ustawienia, zainstalowałem kilka niezbędnych lub zawsze dla mnie
użytecznych programów np antywirusa (który właśnie zakończył skanowanie całego
dysku i naradzie 0 zagrożeń) + jeszcze sterowniki.

I mam pytanie

Chciałbym wykonać kopie tego systemu XP wraz z wszystkimi ustawieniami i
zainstalowanymi programami, żeby w razie czego zgrać to wszystko bez
czasochłonnego wgrywania i ustawiania wszystkiego po kolei.

Czy sposób opisany poniżej zadziała:

1. Z poziomu Win98, który jest na dysku C przegram teraz całość z dysku D
na płytę DVD (i w ten sposób utworzę wspominana kopię).

2. W razie czego jak system XP będzie szwankował porostu uruchomię
komp pod win98 wykasuje całą zawartość dysku D (lub sformatuję)
następnie przegram całą zawartość płytki na D

3. ... noi czy uruchomi sie tak zakonserwowany XP bez oporów :)
Czy to w ogóle to zadziała?

Jeśli nie to proszę o podpowiedź za pomocą jakiego narzędzia można
cóś takiego uczynić, tak żeby sposób był pewny a możliwie mało skomplikowany.

Z góry dziękuje odpowiedź

Eca