Re: 0xc0000142

Autor: c97 <nie.podam.bo.dostaje_at_duzo.spamu.pl>
Data: Fri 12 Oct 2007 - 17:38:26 MET DST

> Rzecz sie zdarzała sporadycznie, miała jednak ścisły związek z pracą
> dysku - błąd występował tylko wtedy, gdy HDD pracował.

hmm... dysk jest na SATA więc to raczej musiałby być błąd wewnętrzny dysku.
Sprawdzę to.
Choć obecnie przychylam się bardziej do wycieku pamięci.

Zauważyłem jeszcze że nie mogę uruchomić tych aplikacji PO wyjściu z
wygaszacza ekranu i zalogowaniu się. Z tym że ten wygaszacz mam od tygodnia
a problem od miesiąca, więc nie jest to wina wygaszacza.