Re: Virtual Box 1.5 - przenoszenie plikow pomiedzy systemami

Autor: Aries <_at_o2.pl>
Data: Wed 03 Oct 2007 - 18:12:19 MET DST

Tue, 2 Oct 2007 23:34:48 +0200, na pl.comp.os.ms-windows.winnt, Markus
Sprungk napisał(a):
> LAN-em się nie bawiłem. Podmapowałem folder, w którym mam pliki
> instalacyjne różnych programów, które chciałem testować na Virtualboxie i
> potem przez kilka minut szukałem gdzie jest ten folder podmapowany. Bez
> efektu. To w WPC jest to fajnie zrobione. Od razu widzisz podmapowany
> folder w oknie exploratora

U mnie działa to bardzo sprawnie i bez problemu. Dodałem w VB sieciówkę za
NAT i poza tym we współdzielonych folderach dodałem katalog na dysku który
jest widoczny spod virtuala w otoczeniu sieciowym. Pozostało zmapowanie
tego folderu jako dysku sieciowego i gra i huczy. We wcześniejszych
wersjach (<=13 a w 14 coś mi nie działało) wieszałem psy za to że nie było
takiej opcji.

--
# P4 D920 # Biostar TForce 965PT # 2 GB DDR2 #
# SOHW-832S # SP1213C # NeoTec Maximus 380W #