Re: windows 2003 z AD i mapowanie zasobow - prośba o pomoc

Autor: Sławek Owoc <slawek.owoc_at_galicja.usunto.com.pl>
Data: Wed 03 Oct 2007 - 20:08:25 MET DST

Użytkownik "Sławomir Stępniak" <slaw1step@poczta1.1onet.pl> napisał w
wiadomości news:fduff6$au7$1@news.onet.pl...

> To akurat możnaby, wykorzystać katalog 'domowy' usera, ale i tak lepiej
> zmusić aplikacje (Wordy itp.) aby nie pisały domyślnie w moje dokumenty
> tylko we wskazanym miejscu w odpowiednim podfolderze grupy na serwerze.
> A 'moje dokumenty' niech sobie odłogiem leży.

Oczywisice, tyko jak to zrobic? w ORK ja nie widzialem opcji zeby grupe
userow przekierowac do sciezki unc zalezej od grupy.

> [...]
> zgodnie
> z ustawieniami zabezpieczeń. Np. grupa 'zarząd' do wszystkich RW
> (wcześniej
> czy później okaże się taka konieczność, a przy rozczłonkowaniu powstanie
> kłopot, a zarząd powie, że nie życzy sobie mieć całego alfabetu).
> Każda grupa do swojego podkatalogu grupy prawa RW, pozostali (ale należący
> do 'pracownicyuprawnieni') RO. Niektóre foldery grup, niejawne dla ogółu
> mogą mieć dostęp wyłącznie dla swojej grupy (+ewent. zarząd).
> Wszystko to można ustawić w zabezpieczeniach systemu plików.

Wszystko OK - tylko jezeli grup bedzie kilkanascie, to lista tych folderow
bedzie dluga (beda pozycje w wiekoszci niedostepne dla czlonkow 1 grupy - to
tylko "zaciemnia obraz")

> A dlaczego nie tak:
> X: = folderkadr dla grupy kadry,
> X: = folderplac dla grupy place?
> No właśnie, a jak grupa kadry ma przekazać płacom dokument?
> Poda 'zapisałam na X: w dokumenty2007 jako tendokument.doc'.
> I będzie 'A u mnie na X: w dokumenty2007 nie widać tendokumentdoc'
> Skończy się, że będą musieli sztucznie kopiować poprzez folder wspólny
> (i nici z poufności, bo w danym momencie nieuprawnieni uzyskają dostęp)
> albo będą sobie ludzie e-mailem posyłać.

i wlasnie dlatego napisalem mna grupe ... Jak Wy taki problem rozwiazujecie?

Pozdrawiam
SLawek