Re: Virtual Box 1.5 - przenoszenie plikow pomiedzy systemami

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Tue 02 Oct 2007 - 23:34:48 MET DST

goomish napisał(a):

> Hmm... serio piszesz?

Tak. Bawiłem się tym wczoraj. Porażka

>W sumie tak trochę strzeliłem z tym udostępnianiem
> plików i folderów, bo VitrualBoxa używałem tylko chwilę i to jakiś czas
> temu, ale... serio nie można zrobić czegoś na kształt LAN-u między
> komputerem wirtualnym i rzeczywistym?

LAN-em się nie bawiłem. Podmapowałem folder, w którym mam pliki
instalacyjne różnych programów, które chciałem testować na Virtualboxie i
potem przez kilka minut szukałem gdzie jest ten folder podmapowany. Bez
efektu. To w WPC jest to fajnie zrobione. Od razu widzisz podmapowany
folder w oknie exploratora

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098