Dziwny klopot z odtwarzaniem mediow

Autor: Norbert <noreply_at_reply.no>
Data: Wed 03 Oct 2007 - 17:46:16 MET DST

Witam

Ostatnio pada mi ni stad ni zowad odtwarzanie video na stronach typu
youtube czy videogoogle, a takze audio na np. myspace. Dzieje sie to we
wszystkich przegladarkach, Operze, Fx, IE.
Co ciekawe domyslny player mp3 zaszyty w Irfanie takze sie zacina.
Inne programy odtwarzaja normalnie audio i video (foobar2k czy VCL).
Objaw jest taki, ze filmy na youtube i gdzie indziej startuja i ida ze 2-3
sekundy, po czym sie zatrzymuja i kaplica. To nie jest kwestia lacza (2Mb),
bo film sie bardzo szybko sciaga caly i moge go przewijac suwakiem,
pokazuje mi klatki w trakcie przesuwania, a po kliknieciu Play znow jedzie
ze 2-3 sekundy i staje.
Zaczyna mnie to wkurzac. Pomaga reset kompa, na troche, ale to wkurza
jeszcze bardziej. Co to moze byc?

pozdrawiam i robie kolejny reset :/
Norbert
Win XP Pro SP2