Re: drukowanie na drukarce w domenie

Autor: oliwa <antyspam_oleksiej_at_tlen.pl>
Data: Wed 03 Oct 2007 - 09:32:27 MET DST

Sławomir Stępniak pisze:

> Użytkownik "oliwa" napisał w news:fdt76a$olh$1@atlantis.news.tpi.pl...
>
> Trochę nie bardzo wiem co Ci tam konkretnie nie działa, bo w takim jak
> opisujesz układzie druki idą i to na kilka sposobów.
> Najpierw, dla testu, udostępnij tę drukarkę dla 'wszyscy', a nawet dla
> pewności dla 'gość' (potem zawęzisz)
> Jeśliby tak działało, znaczy ten HE nie 'przedstawia' się w oczekiwany
> sposób.
> Jeśli nie (co możliwe), to spróbuj tę drukarkę zainstalować na HE jako
> lokalną i wskazać (utworzyć nowy) port wskazująć ją nalepiej od razu
> [...]
dokladnie, drukarka usb podlaczona do komputera xp prof praujacego w
domenie. Przy probie polaczenia sie z ta drukarka z XP HE prosi o
uzytkownika i haslo. Probuje podac usera lokalnego i domenowego i nic,
nie moge sie polaczyc z drukareczka. Drukarka jest udostepniona tym
uzytkowniko co sie loguja oraz wszystkim i nic.
Jakies sugestie jeszcze?