Re: drukowanie na drukarce w domenie

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Wed 03 Oct 2007 - 00:22:41 MET DST

Użytkownik "oliwa" napisał w news:fdt76a$olh$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam,
> Czy mozna wydrukowac na drukarce USB przylaczonej do komputera w domenie
> (udostepniona dla okreslonych userow) z komputera z systemem XP Home
> Edition nie przylaczonego do tejze domeny? Zalozone na tymze XP HE jest
> konto i haslo takie samo jak na serwerze i w ten sposob moge dostac sie do
> zasobow udostepnionych, ale nie moge dostac sie do drukarki. Znajduje ja
> ale po probie polaczenia prosi o uzytkownika i haslo. Podaje i admina
> lokalnego o domenowego oraz usera zalozonego lokalnie na HE oraz serwerze
> i nic, ktos podpowie co zrobic?

Trochę nie bardzo wiem co Ci tam konkretnie nie działa, bo w takim jak
opisujesz układzie druki idą i to na kilka sposobów.
Najpierw, dla testu, udostępnij tę drukarkę dla 'wszyscy', a nawet dla
pewności dla 'gość' (potem zawęzisz)
Jeśliby tak działało, znaczy ten HE nie 'przedstawia' się w oczekiwany
sposób.
Jeśli nie (co możliwe), to spróbuj tę drukarkę zainstalować na HE jako
lokalną i wskazać (utworzyć nowy) port wskazująć ją nalepiej od razu
po: nr_IP\nazwadrukarki.

PS, jeśli zrozumiałem, drukarka przyłączona i udostępniona na jakimś
komputerze (np. XPprof), a dostęp (próby druku) do niej z tego XPHE?

--
Pozdrawiam, Sławomir Stępniak, slaw1step@poczta1.1onet.pl (bez cyfr)