Re: Ogarnięcie instalacji softu w dużej sieci

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Mon 27 Aug 2007 - 21:49:19 MET DST

** Jasko Bartnik <adres@sygnaturka.nadole> wrote:

> Pytalem dlatego, ze u mnie to bylo rozwiazywane na zasadzie zbiorczej paczki
> cichych instalacji. Na instalacje byla wydzielona na kazdym komputerze
> oddzielna partycja. Partycja byla update'owana ghostem po sieci.

Zupełnie nie rozumiem po co? U mnie te instalacje leżą na zasobie sieciowym,
nie ma potrzeby oddzielnej partycji na to - będą z niej tak samo dostępne, a po
sieci nawet bywa szybciej. Z resztą problem gdzie znajdują się pakiety to nie
jest problem - problem jest jak wyzwolić ich instalację. :)

> Po restarcie systemu paczka byla instalowana.

Za każdym razem?

> Rozwiazanie malo efektywne, bo za kazdym razem instaluje cala paczke. Ale
> mialo swoja zalete - wystarczylo odpalic ghosta a pozniej szlo automatycznie.
> Problem pojawia sie gdy trzeba cos "na zadanie" zainstalowac.

E. No właśnie.