Re: Ogarnięcie instalacji softu w dużej sieci

Autor: Jasko Bartnik <adres_at_sygnaturka.nadole>
Data: Mon 27 Aug 2007 - 21:34:11 MET DST

Dnia 27-08-2007 o 17:24:18 Konrad Kosmowski <konrad@kosmosik.net>
napisał(a):

> Mogą być - od tego są skrypty w \parts\.
> Też może być tak - od tego są skrypty w \sets\ łączące skrypty s \parts\.

> I jedno i drugie. Albo zbytnio nie rozumiem pytania.

Pytalem dlatego, ze u mnie to bylo rozwiazywane na zasadzie zbiorczej
paczki cichych instalacji. Na instalacje byla wydzielona na kazdym
komputerze oddzielna partycja. Partycja byla update'owana ghostem po
sieci. Po restarcie systemu paczka byla instalowana.

Rozwiazanie malo efektywne, bo za kazdym razem instaluje cala paczke. Ale
mialo swoja zalete - wystarczylo odpalic ghosta a pozniej szlo
automatycznie. Problem pojawia sie gdy trzeba cos "na zadanie"
zainstalowac.

--
Pozdrawiam, Jasko Bartnik.