Re: 3GB pamięci i problemy

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 27 Aug 2007 - 21:31:36 MET DST

Dnia Sun, 26 Aug 2007 13:20:46 +0200, Dany napisał(a):

> Witam, mam lapka HP 6710b z Vista Bussines, oryginalnie miał on 1GB i jeden
> wolny slot pamięci, dorzuciłem mu 2GB, wydzieliłem osobną partycję 5GB na
> swap, wszystko cacy, ale po przekroczeniu zjętości 2GB pamięci już nie
> pozwala nic uruchomić, tak jakby nie miał pamięci, nie dośc że ma jeszcze
> 1GB zapasu, to przecież jeszcze trochę wirtualnej, w czym szum ?

Hm. Uruchom cmd.exe prawoklikiem "jako administrator" i wykonaj
polecenie bcdedit /enum. Jeżeli w listingu opcji bootmanagera zobaczysz
removememory bądź truncatememory, to właśnie znalazłeś przyczynę takiego
zachowania się systemu. Więcej -
http://technet.microsoft.com/en-us/windowsvista/aa905126.aspx.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]