Re: Ogarnięcie instalacji softu w dużej sieci

Autor: Jasko Bartnik <adres_at_sygnaturka.nadole>
Data: Mon 27 Aug 2007 - 22:29:25 MET DST

Dnia 27-08-2007 o 21:49:19 Konrad Kosmowski <konrad@kosmosik.net>
napisał(a):

> Z resztą problem gdzie znajdują się pakiety to nie
> jest problem - problem jest jak wyzwolić ich instalację. :)

Odpowiednio skonstruowac skrypt i dorzucic go np. do harmonogramu albo w
autostart.

> Za każdym razem?

Po kazdej zmianie paczki zbiorczej. Przy starcie systemu odpalany jest
skrypt A, uruchamiajacy skrypt instalacyjny B. Po udanej instalacji
kasowany jest skrypt A. Ot cala ta filozofia.

Odnosnie tego czy szybciej nie idzie z dysku sieciowego - przeslanie do
kazdego z 500 komputerow 2GB danych po sieci metoda "tradycyjna" moze nie
byc specjalnie szybkie. Broadcast obrazu dysku spelnil u mnie swoje
zadanie. Zadanie to wykonywane jest "po godzinach"... i pewnie daloby rade
je jeszcze zoptymalizowac, zeby dzialalo niezaleznie od ghosta.

--
Pozdrawiam, Jasko Bartnik.