Re: SBS 2003 wylacza serwer co godzine

Autor: PM <xxx_at_xxx.xx>
Data: Mon 27 Aug 2007 - 20:37:05 MET DST

Użytkownik "Skrypek" <chuj@ci.w.dupe> napisał w wiadomości
news:fav41i$1d8$1@news.albasani.net...

> Widocznie coś zepsułeś. Trza było coś poprawić.

Szczerze mówiąc to była to próba tymczasowego połączenia centrali z
oddziałem firmy. Nie było czasu na pełną rekonfiguracje sieci, więc
próbowaliśmy dorzucić na żywca drugi kontroler z oddziału. Po wielu
próbach firma została zamknięta na 3 dni, nie lubię robić takich
rzeczy na żywym organizmie :-)

Paweł