Re: Konto z ograniczeniami, domena, administrator.

Autor: Karol 'Carlos' Cieśla <usenet_at_wytnij.karolciesla.pl>
Data: Fri 17 Aug 2007 - 15:09:13 MET DST

Grupki napisał(a):
> Dlatego nie dodalem siebie konkretnie tylko pewna grupe uzytkownikow. Jesli
> kiedykolwiek ktos na tym kompie sprawdzi (w co watpie) to bedzie to
> wygladalo na pomylke administratora :)
> Zreszta nie mam zamiaru bruzdzic nikomu w systemie ale denerwuje mnie konto
> na ktorym nic nie moge zrobic, nawet czasu wygaszenia monitora nie moglem
> zmenic ani ikonek niektorych z pulpitu pousuwac :)

Z jakiegos powodu jednak administrator zalozyl, ze do pewnych rzeczy nie
bedziesz miec dostepu. Moze po prostu jak cos jest dla Ciebie uciazliwe
- popros administratora, zeby Ci to zmienil?
Zwykly uzytkownik ZDECYDOWANIE nie powinien miec prawa admina lokalnego
na swojej stacji roboczej.

--
pozdro, karol