Re: Konto z ograniczeniami, domena, administrator.

Autor: Grupki <janusz_tar_at_o2.pl>
Data: Tue 14 Aug 2007 - 16:51:16 MET DST

> W momencie kiedy chce żebyś podał uprawnionego użytkownika wpisujesz
> aaaa\xxxx podajesz swoje hasło do domeny i masz dostępny spis użytkoników
> domenowych z którego możesz wybrać siebie.
> Tylko pytanie co z Toba zrobi administrator jak się zorientuje.
> Pozdrawiam,
> Michał

Dlatego nie dodalem siebie konkretnie tylko pewna grupe uzytkownikow. Jesli
kiedykolwiek ktos na tym kompie sprawdzi (w co watpie) to bedzie to
wygladalo na pomylke administratora :)
Zreszta nie mam zamiaru bruzdzic nikomu w systemie ale denerwuje mnie konto
na ktorym nic nie moge zrobic, nawet czasu wygaszenia monitora nie moglem
zmenic ani ikonek niektorych z pulpitu pousuwac :)