Re: Konto z ograniczeniami, domena, administrator.

Autor: Karol 'Carlos' Cieśla <usenet_at_wytnij.karolciesla.pl>
Data: Fri 17 Aug 2007 - 15:07:19 MET DST

dipl.usunto@gazeta.lp napisał(a):
> nie znam się zbytnio na administracji userami w domenie, ale z tego co
> pamiętam,
> to można usera domenowego dodać do grupy administratorów lokalnych
> na wybranej stacji roboczej, czyli konto o nazwie 'xxxx' dodajesz do
> grupy
> 'Administratorzy' lokalnego komputera. poprawcie mnie jeżeli się mylę.

Nie mylisz sie. Pytanie tylko - kto ma do tego uprawnienia?;-)

No i kolejna sprawa, ze bardzo mozliwe, ze w domenie jest polisa
odpowiedzialna za ustawianie kto jest administratorem lokalnym na
kompach - wowczas po kazdym odswiezeniu polis beda przywrocone
ustawienia takie, jakie nadali administratorzy.

--
pozdro, karol