Re: w2k serv - blokada

Autor: Karol 'Carlos' Cieśla <usenet_at_wytnij.karolciesla.pl>
Data: Fri 17 Aug 2007 - 15:19:42 MET DST

kb napisał(a):
> dal podżędnego usera terminalowego jak zablokować (usunąć z pulpitu - explorera)
> - menue start
> - Mój komputer
> - otoczenie sieciowe
> - IExplorer
> - pasek menu podęcznego ( z zegarem i ikonami połączeń sieciowych)
>

> W oststeczny efekcie chciałbynm pozostawić ikony programów "roboczych"
> pozdrawiam

Nie kojarze, czy mozna sie pozbyc menu start. Generalnie musisz sie
pobawic polisami. Z doswiadczenia wiem, ze mozna poblokowac tak, zeby
pulpit byl praktycznie czysty, prawy klawisz myszy wylaczony, a w menu
start bylo tylko programy i wyloguj, przy czym nie wszystkie programy
wyswietlone dalo sie uruchomic - bylo to ograniczone. Sprawdzalo sie to
bardzo dobrze.
Co prawda byl to W2k3, ale mysle, ze w windzie 2000 tez sie da. Jakbys
chcial szczegolow odnosnie tego jaka polise utworzyc - daj znac na priva.

--
pozdro, karol