Re: Konto z ograniczeniami, domena, administrator.

Autor: <dipl.usunto_at_gazeta.lp>
Data: Mon 13 Aug 2007 - 23:55:06 MET DST

Skylla napisał(a):

> Jest jedno jedyne wyjście - kontakt z adminem domeny.
> S.
nie znam się zbytnio na administracji userami w domenie, ale z tego co
pamiętam,
to można usera domenowego dodać do grupy administratorów lokalnych
na wybranej stacji roboczej, czyli konto o nazwie 'xxxx' dodajesz do
grupy
'Administratorzy' lokalnego komputera. poprawcie mnie jeżeli się mylę.

--
pozdrawiam
 apteki, farmacja http://eapteka.net/ i inne medyczne