Re: niebieski ekran - problem z ntfs.sys

Autor: Karol 'Carlos' Cieśla <usenet_at_wytnij.karolciesla.pl>
Data: Fri 17 Aug 2007 - 15:00:28 MET DST

yaro napisał(a):
> Gdybym tylko trochę poczekał, ale próbowałem z tą płytą naprawczą jednak
> strasznie
> wolno mieliła i na jakichś 2% wyłączyłem komputer. Teraz podczas startu
> systemu
> pokazuje się już czarny ekran z komunikatem o nie możności znalezienia
> jakiegoś innego pliku.
> Teraz to już chyba tylko format i reinstall, albo może gdzieś mi
> podłączą ten dysk do innego
> komputera i uda się zrzucić zdjęcia z Moje Obrazy na inny dysk.

Obawiam sie, ze bedzie problem. Plyty recovery - jak juz Ci koledzy
wczesniej napisali - najczesciej przywracaja laptopa do takiego stanu, w
jakim byl po wyjeciu z pudelka. Rzadko kiedy sa tam jakies narzedzia do
naprawienia instalacji. Co to za laptop? Firma? Model?

Jesli przerwales podczas recovery to pewno partycja sie juz zaczela
nadpisywac "od nowa" - ale nie zdazyl sie caly system zgrac, wiec sie
nie uruchomi. Prawdopodobnie dane z dysku straciles.

--
pozdro, karol