Re: [XP] standardowa ikona folderu

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Tue 14 Aug 2007 - 16:01:24 MET DST

In news:f9rtvh$o5o$1@news.onet.pl,
*tomasz:)* <NO_SPAM@please.pl> typed:
> Witam,
>
> Chciałbym zmienić "standardową" (żółtą) ikonkę dowolnego folderu.
>
> Spróbowałem to zrobić za pomocą programu IconTweak, ale:
> kiedy przeglądam katalogi "od początku", tzn "Mój komputer", Dysk C" -
> to widzę foldery stare (żółte)
> po instalacji VMware po uruchomieniu mam na pulpicie otwarty katalog
> VMware (btw jak to usunąć?) - i tam ikonki folderów już są podmienione.
> nawet przemieszczając się pomiędzy katalogami dochodzę do głównego na C
> i ikonki są podmienione... (przy wejściu przez "Mój komputer" są stare).

> [...]

HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\
explorer\Shell Icons
"3"="C:\WINDOWS\IKONY\SOCCER.ICO,0" (folder zamkniety)
"4"="C:\WINDOWS\IKONY\STOPSI.ICO,0" (folder otwarty)
Nie musisz restartować, wystaczy odśwież.
lub
HKEY_CLASSES_ROOT\Folder\DefaultIcon
Domyslna= podajesz sciezkę dostepu do ikony
np.C:\WINDOWS\IKONY\STOPSI.ICO,0
lub
http://www.grzegorz.net/articles/index.php?id=defaultfoldericon