Re: [XP] standardowa ikona folderu

Autor: tomasz:) <NO_SPAM_at_please.pl>
Data: Thu 16 Aug 2007 - 11:08:32 MET DST

Niestety - odpowiednie zapisy w HKLM (3 i 4) już były - zapewne
IkonTweaker ich dokonał, w HKCR wpisu nie było, ale jego dodanie nie
pomogło.

Dziwi, że przez mój komputer ikony są niepodmienione, a przez pulpit
(folder na PULPICIE) ikona jest podmieniona.

wcześniej dokonałem podmiany wszystkich ikona za pomocą pakietu vista
inspirat (i chce podmieniac te podmienione wczesniej ikony:))

moze zamiana jakiegoś konkretnego piku (shell.dll??) albo podmiana ikony
w tym pliku pomoże?

tylko nie wiem czy dam rade..:(

PZDR