[XP] standardowa ikona folderu

Autor: tomasz:) <NO_SPAM_at_please.pl>
Data: Tue 14 Aug 2007 - 11:54:02 MET DST

Witam,

Chciałbym zmienić "standardową" (żółtą) ikonkę dowolnego folderu.

Spróbowałem to zrobić za pomocą programu IconTweak, ale:
kiedy przeglądam katalogi "od początku", tzn "Mój komputer", Dysk C" -
to widzę foldery stare (żółte)
po instalacji VMware po uruchomieniu mam na pulpicie otwarty katalog
VMware (btw jak to usunąć?) - i tam ikonki folderów już są podmienione.
nawet przemieszczając się pomiędzy katalogami dochodzę do głównego na C
i ikonki są podmienione... (przy wejściu przez "Mój komputer" są stare).

może w rejestrze jest to gdzieś zapisane?

PZDR