Re: Win2k nie znajduje samego siebie

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 25 May 2007 - 12:14:25 MET DST

Dnia Fri, 25 May 2007 09:58:35 +0000 (UTC), Tomasz Minkiewicz
napisał(a):

> [...]
> Druga (mała linuksowa) - OK. Rozmiar, położenie, zawartość pasują.
> Trzecia (duża linuksowa) - tu jest problem. Twierdzi, że zaczynała się
> zaraz od następnego sektora za drugą, a ja wiem, że tak nie było.
> Nie widać też wszystkich plików, które powinny na niej być. Program
> najwyraźniej nie daje możliwości ręcznego wprowadzenia poprawek.
>
> Czy jeśli pozwolę Testdiskowi założyć partycje jego zdaniem poprawne,
> a potem fdiskiem zmienię początek tej trzeciej, to cokolwiek może się
> popsuć? Czy Testdisk zmienia na dysku cokolwiek poza tablicą partycji?

Nie, on tylko zmienia tabelę partycji. Myślę że możesz tak zrobić, ale
hmmm czy to aby nie jest właśnie problem zmienionej geometrii przy
zakładaniu tej trzeciej partycji? Testdisk rzadko się myli w tych
sprawach.

Tak czy inaczej pewnie da się odzyskać jakimś unerase :-).

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/