Re: Wariujący explorer.exe

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Mon 14 May 2007 - 00:49:51 MET DST

Użytkownik "pawel g." <mezard.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:f27k8m$7pj$1@inews.gazeta.pl...
> Witam.
> Od calkiem niedawna, za kazdym razem gdy odejde na 15 minut od kompa i
> wylaczy sie monitor (tak mam ustawione), twardziel nagle zaczyna pracowac
> jak oszalaly i trwa to do 20 minut. Gdy usiade z powrotem i wroce do pracy

Wyłącz usługę indeksowania i sprawdź, czy nadal młóci...?
Podobnie może być np. gdy masz Avasta świeżo zainstalowanego, w pewnych
sytuacjach też może młócić dyskiem. Ale tu stawiam raczej na usługę
indeksowania plików. Dzięki niej ma ponoć być szybszy dostęp do plików na
dysku.

--
LH
1) Moze też byc tak, ze Twoje pakiety, hasla, loginy przechwytuje