Re: Wariujący explorer.exe

Autor: paweł g. <mezard_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Mon 14 May 2007 - 17:37:33 MET DST

Lawrens Hammond <valhalla@interia.pl> napisał(a):

> Wyłącz usługę indeksowania i sprawdź, czy nadal młóci...?
> Podobnie może być np. gdy masz Avasta świeżo zainstalowanego, w pewnych
> sytuacjach też może młócić dyskiem. Ale tu stawiam raczej na usługę
> indeksowania plików. Dzięki niej ma ponoć być szybszy dostęp do plików na
> dysku.

Pod services.msc usluga jest wylaczona, a we wlasciwosciach dyskow nie mam
opcji jej wylaczenia, bo pracuje na FAT32.

Poprawki to nie, bo mam ustawione na manual, a co do tworzenia punktow
przywracania, fakt, mozliwe, tylko czy to taka samowolka ze stony systemu?
Sam tworzy kiedy chce? Mozna to jakos kotrolowac?

Dzieki, mam nadzieje, ze upoluje przy okazji upoluje drania.
Pzdr.