Zdalne przegrywanie win2003

Autor: Maciej Jurkiewicz <mj_at_pwserverNOSPAM.dabrowa.pl>
Data: Mon 14 May 2007 - 09:26:05 MET DST

Hello.
Nie wiem czy to dobra grupa ale spróbuje.

Sieć około 150 komputerów na Active Directory. Na każdym z nich muszę
zainstalować 1 fonta z kodem kreskowym.
Próbowałem dodać do login skryptu coś takiego: copy /V /Y
L:\ftp\3OF9_NEW.ttf c:\Windows\Fonts
gdzie L: jest ogólnodostępnym dyskiem sieciowym do którego każdy ma dostęp.
Niestety to nie działa z powodu odmowy dostępu do folderu c:\Windows\Fonts
(w końcu każdy się loguje na siebie na prawach zwykłego użytkownika).
Kombinowałem też coś w rodzaju:

cd L:\ftp
runas /user:SR-DG\Administrator "copy /V /Y \"3OF9_NEW.ttf\"
'c:\Windows\Fonts'"

ale to mi za bardzo nie odpowiada ponieważ skrypt pyta mnie o hasło a poza
tym wyrzuca:
BŁĄ PROGRAMU RUNAS: Nie można uruchomić - copy /V /Y "3OF9_NEW.ttf"
'c:\Windows\Fonts'
87: Parametr jest niepoprawny.

Czy ma ktoś pomysł jak to w miarę łatwo rozwiązać, ponieważ nie chce mi się
biegać do każdego kompa
żeby fotna wgrać.
pozdro.