Re: Programy uruchamiane przy logowaniu do XP

Autor: TS <tsapal_at_nospam.wp.pl>
Data: Mon 14 May 2007 - 00:49:59 MET DST

> moze poszukac czy nie odpala sie jako usluga

Niestety tam tez jej nie ma.
Zrobilem cos takiego. Odinstalowalem aplikacje zupelnie, zainstalowalem
program Total Uninstaller i zainstalowalem ja jeszcze raz z wlaczonym
sledzeniem instalacji.
Zadne zmiany, ktore zrobila nie wskazywaly na odpalanie sie przy starcie
systemu.
Zresetowalem po instalacji i teraz aplikacja NIE odpala sie juz przy
starcie. Nie wiem co to bylo, w kazdym razie juz jest OK.
Dzieki za wszystkie rady.

pzdr,
TS.