Re: instalowanie xp prof - przy wyborze partycji klawiatura przestaje działać

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Fri 04 May 2007 - 00:20:50 MET DST

Użytkownik "pabi" <pabi@autograf.pl> napisał w wiadomości
news:65b9.0000001d.4639d829@newsgate.onet.pl...
> Podmieniłem ram, potem grafike, potem klawiature, potem cdrom, potem płyte
> instalacyjna xp. Nic nie pomogło. Dałem w biosie ustawienia default.
Ciągle
> staje w tym miejscu.
> Co zrobić?

Co pokazuje MemTest?
Taktowanie normalne, czy podkręcane?
Czy płyta jest w całości czytana przez napęd?
Czy taśma łącząca napęd z systemem jest cała, tzn, nie połąmane żyły? Czy
zasilanie styka?
Czy podmiana HDD też daje to samo?

Czego zabrakło w Twojej wypowiedzi... może to dużo nie znaczy, ale czasem
może podsunąć sposób rozwiązania problemu:
Ile RAM, jaki proc (podmiana coś daje, dobrze chłodzony?), jak długo czekasz
na kontynuację? Jaka płyta główna, jaki HDD (sprawdziłeś, czy sprawny? -
chkdsk /r), czy nie ma konfliktu zasobów? (płyta przy starcie powinna
zakomunikować o czymś takim), wreszcie, czy Linux live (Knoppix, Ubuntu,
inne) startują, czy też zawisają w próżni? Jeśli tak, to w jakim momencie?
Czy jeśli na jednej taśmie siedzą dwa napędy, to są one prawidłowo
ozworkowane? Nieprawidłowość może się skończyć tragicznie dla danych.

Zdarzało mi się czekać, po tym, co piszesz, nawet 1-2 minuty na
kontynuację... o ile nie więcej. Możliwe, gdy RAM jest mało... sprawdź w
BIOSie, czy nie włączyła się opcja 64 MB OS2, czy jakoś tak. XP zainstaluje
się i ruszy na 64 MB, sprawdzone. Inna sprawa, czy praca na czymś takim
będzie komfortowa.

--
LH
1) Moze też byc tak, ze Twoje pakiety, hasla, loginy przechwytuje