instalowanie xp prof - przy wyborze partycji klawiatura przestaje działać

Autor: pabi <pabi_at_autograf.pl>
Data: Thu 03 May 2007 - 14:40:10 MET DST

Witam
Instaluje Xp prof.
Na poczatku jest ok, wszystko chodzi, dochodzi w okolice pytania czy
instalowac nowy czy naprawiac stary lub ekran dalej (wybór partycji dla
systemu) i w tym momencie na chwile ekran robi sie czarny, potem wraca do
poprzdniego stanu ale migna trzy diodki klawiatury i od tego momentu nie
działa klawiatura i nic sie nie da zrobic. zero reakcji.
Podmieniłem ram, potem grafike, potem klawiature, potem cdrom, potem płyte
instalacyjna xp. Nic nie pomogło. Dałem w biosie ustawienia default. Ciągle
staje w tym miejscu.
Co zrobić?