Re: dwa rozne pulpity

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Fri 04 May 2007 - 00:09:35 MET DST

news:2007050312243100@grush.one.pl...
> [...]
Bo

Niestety, z trzema się nie dało. Ściślej, do jednej z kart nie miałem
sterów, a czasu niezbyt, mam w zawiasach drugiego, którego od 2 tygodni nie
mam czasu i chęci zrobić...

> Nie trzeba tak kombinować, można po prostu wskazać "główny"
> monitor. Ale dalej tylko jeden będzie miał pulpit :)

No, mniej-więcej. Rzeczywiście, wskazałem główny i mam dwa monitory. Przydał
by się trzeci, ale nie wiem, czy nie będzie wywalać sterownik grafy...
musiałem z tego powodu dać kartę z płyty głównej jako dodatek, a dołożopne
VooDoo3 jako główną... nie chciałem, ale musiałem. Jeszcze mam Nvidię na
AGP, zobaczę, może jednak coś się da zrobić? Bo nie ukrywam, monitorów mi
brakuje :) Już przeboleję, że pulpit w całości będzie tylko na jednym, ale
jak będzie trzeba, to conajwyżej sobie ikonki poprzemieszczam i pasek zadań
przeciągnę.

--
LH
1) Moze też byc tak, ze Twoje pakiety, hasla, loginy przechwytuje