Re: USB pod NT 4.0

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Fri 04 May 2007 - 00:24:00 MET DST

Użytkownik "Marek Kutyla" <SpamBezSzans@jakis.pl> napisał w wiadomości
news:f1dkad$cc0$1@news2.ipartners.pl...
> Tego oto dnia 2007-05-03 18:49, Niejaki/a identyfikator: 20040501 bedac
> w stanie euforii nagryzmolil/a co nastepuje:

> Cholercia a juz mialem nadzieje na wielki come back jednego z
> niesmiertelnych pytan na grupie ;-)

Na mojej płycie, mysz USB pod NT4 chodzi bez dodatkowych sterów :) Serio.
Aż muszę sprawdzić, czy jego PnP wykryje ją hot-plug, czy jakieś inne
urządzenie, tam podpięte, skoro w jakiś sposób port USB jest widziany.
Można próbować, ale to musiałby być specjalny sterownik, miałem takowy dla
nagrywarki USB IOMEGA. śmigało pięknie.

--
LH
1) Moze też byc tak, ze Twoje pakiety, hasla, loginy przechwytuje