Re: Firewire zniknął z połączeń sieciowych ...

Autor: hefal <hefalumpikWYTNIJ_at_TOgazeta.pl>
Data: Sat 31 Mar 2007 - 23:20:37 MET DST

news:g1hmue.3ge.ln@kwinto.prv...
> Nie w awaryjnym, a w specjalnym trybie Konsoli Odzyskiwania. Tam będzie
> tylko wiersz poleceń i bardzo ograniczone możliwości robienia
> czegokolwiek.

* Instalatur z płyty informuje mnie, że wersja zainstalowana jest nowsza
i że nie może kontynuować pracy - a to podczas próby zainstalowania
konsoli odzyskiwania... Chyba łatwiej mię będzie po prostu zreinstalować
system :-)
Problem z lapkiem pozostaje - mimo, że ma dopiero tydzień, to jednak
chciałbym ominąć ponowne żmudne instalowanie sterów i aplikacji
na nim - a to "połączone" mnie denerwuje, bo mi kłamie prosto w oczy ;-)
Niestety płyty z systemem do laptoka ni mam, bo tam system był
preinstalowany
więc mam jedynie bekapy. :<

Jeszcze raz dzięki za pomoc.

Zdrawim.