Re: Jak zmienic litere dysku systemowego (XP) ??

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sat 24 Mar 2007 - 13:25:41 MET

Proces Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> zwrócił błąd:

> Tu jest Vista. I działa to naprawdę dobrze. Poza tym istnieje możliwość
> ręcznego ładowania wybranych sterowników (drvload.exe). Ale jeśli chodzi
> o karty sieciowe to na mojej płycie bez problemu została wykryta i
> uruchomiona bez zbędnych zabiegów, i ta wbudowana w chipset nVidii, i
> dodatkowa Marvell.

A jaki to marvell, tak przez ciekawość? Bo mojego nie wykrywa nie tylko
XP, ale nawet większość nowszych od niego linuksów (8056). Przy okazji -
nie sprawdzałem osobiście, ale ponoć bywaja problemy z obsługą
interfejsu SATA w niektórych chipsetach (ICH8, ICH8R albo JMicron, nie
pamiętam o który z nich chodziło).

> Sterowniki były w instalce. Oczywiście można je podać
> na zewnętrznym nośniku, np. USB penie, lub wykorzystać powiedzmy te
> zainstalowane w naprawianej instancji Windows (wystarczy dostęp do
> katalogu \Windows\Inf i \Windows\System32\drivers).

No to jest sensowne rozwiązanie, wreszcie nie trzeba się babrać z
dyskietkami i cedekami.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8