Re: Jak zmienic litere dysku systemowego (XP) ??

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 23 Mar 2007 - 10:57:40 MET

"Saiko Kila" <fnvxbxvyn@phgzr.vqrn.arg.cy> wrote in message
news:18htxyjjkq8jk.dlg@saikokila.pl...
> Proces Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> zwrócił błąd:

> Instalka XP miewa z tym niejakie problemy, choć w każdej kolejnej
> edycji
> mniejsze. Może człowiek się podświadomie więcej modli? ;)

Tu jest Vista. I działa to naprawdę dobrze. Poza tym istnieje możliwość
ręcznego ładowania wybranych sterowników (drvload.exe). Ale jeśli chodzi
o karty sieciowe to na mojej płycie bez problemu została wykryta i
uruchomiona bez zbędnych zabiegów, i ta wbudowana w chipset nVidii, i
dodatkowa Marvell. Sterowniki były w instalce. Oczywiście można je podać
na zewnętrznym nośniku, np. USB penie, lub wykorzystać powiedzmy te
zainstalowane w naprawianej instancji Windows (wystarczy dostęp do
katalogu \Windows\Inf i \Windows\System32\drivers).

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/