Re: Jak zmienic litere dysku systemowego (XP) ??

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 24 Mar 2007 - 22:53:18 MET

"Saiko Kila" <fnvxbxvyn@phgzr.vqrn.arg.cy> wrote in message
news:x4znd2qp9dge$.dlg@saikokila.pl...
> Proces Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> zwrócił błąd:

> A jaki to marvell, tak przez ciekawość? Bo mojego nie wykrywa nie
> tylko
> XP, ale nawet większość nowszych od niego linuksów (8056). Przy
> okazji -
> nie sprawdzałem osobiście, ale ponoć bywaja problemy z obsługą
> interfejsu SATA w niektórych chipsetach (ICH8, ICH8R albo JMicron, nie
> pamiętam o który z nich chodziło).

Dość stary, ale popularny, Marvell Yukon 88E8001/8003/8010 PCI Gigabit
Ethernet Controller. Dodam jeszcze, że kontroler SiI 3112a w trybie
RAID0 i podpięte do niego dyski SATA też zostały bez problemu
rozpoznane.

P.S. Obsługę sieci włącza się poleceniem startnet.cmd.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/